ني ني من

شب يلدا

1390/10/1 7:24
نویسنده : roya
450 بازدید
اشتراک گذاری

شيلاممممم ني ني تپلكمممممم

ديروز شب يلدا بود خيليييييييييييييييي خوش گذشت ماماني ته چين ترش درست كرد انار دون كرديم هندونه قاچ كرديم آجيلي خورديم من و بابايي با دايي بزرگه خلاصه شب خوبي بود.

 

یلدا مبارک

 

انشاءا.... سال بعد پيش ما باشي با هم شبها رو صبح كنيم عزيز مامانيييييييييييييي.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سارا
6 دی 90 13:17
انشاءا... سارا جون منم همچنين
رویا(مامان باران)
8 دی 90 9:31
ان شاالله که نی نی تون سالم و سلامت به دنیا بیاد حوشحال میشم به وبلاگ من هم یه سر بزنید
مامان یاس
28 دی 90 16:58
چشم حتماً منم خيلي خوشحال شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني من می باشد